top of page

3 טרנדים החמים עכשיו


מערכת ניוריויסטה | אזעקת טרנד | 05/01/2023

2023 מגיעה אלינו עם טרנדים חדשים עם טוויסט מעניין, אספנו לכם לכתבה אחת 3 טרנדים הלוהטים שאנחנו כבר מתות לאמץ!

האביזר המפתיע הזה נהיה טרנד מטורף

אם חשבתם שהטרנד החם הזה התחיל ממש בשנת 2022 אז את טועים, כבר בשנת 2019 ליאנה סאטנסטיין "שכחו מאיירפודס", יצאה בכותרת בכתבה שלה למגזין ווג בדצמבר 2019, "בלה חדיד מחזירה את אוזניות החוט הצנועות". מדובר בתמונת פפראצי שתפסה חדיד יוצאת משדה התעופה כשהחוט הלבן מבצבץ לאורך הלוק האפור שלה.

PH- pinterest

PH- pinterest

אותו תמונה פפראצי סחף עשרות אלפי תגובות ברשת וגרם לכולם לשכוח מאיירפודס ולהסתפק באוזניות הרגילות והזולות.

השנה הטרנד מגיע אלינו ווריאציה והפעם במראה צ'אנקי והרבה יותר בולט. טרנד האוזניות עם חוט עושה שינוי והפעם בגרסה היקרה, אנחנו בטוחות שראיתם אותו מככב בפידים שלכם. מדובר באוזניות אלחוטיות AirPods Max שהפכו ללהיט בזכות המשפיענים שהתחילו לשלב אותם בטוטאל לוק שלהם. גם בלה חדיד שינתה כיוון ונתפסה עם אוזניות שחורות גדולות על צווארה. האם מדובר בתחליף לחממיי אוזניים? מטילדה דגרף שיתפה בטיקטוק בטוטאל לוק חורפי ושזוג אוזניות על אוזניה. זה הדבר הטוב הבא - עם טוויסט טכנולוגי כמובן. כשהטכנולוגיה משתלבת יותר בחיינו בשנייה, אין זה פלא שהיא משתלטת גם על חוש האופנה שלנו.

PH- tiktok matildadjerf

PH- instagram @yonthinyk

PH- pinterest

PH- pinterest

האקססורי הלוהט של הרגע הוא, ובכן, מגן עם רצועה.

אנחנו בטוחות שכבר קרה לכם ששכחתם את הפלאפון שלכם בכיתה או במשרד או אפילו באוטובוס האקססורי הבא יפתור לכם את הבעיה.

עונה השלישית של אמילי בפריז עלתה לאוויר בסוף דצמבר ואיתה הטרנד החם של ממש. ממש בתחילת הפרק הראשון כאשר אמילי לבושה בשמלה נוצות ורודה לקרתה מגיעה מדלן בשמלה שחור לבן בעלת הדפס נוצות ועל צווארה תלוי אקססורי החם- מגן עם חוט.

אכן הסצנה בפרק הראשון של העונה ה-3 של אמילי בפריז חיזקה את הטרנד וגרמה לפריט להפוך לאקססורי החדש החם ולככב בפידים של הבלוגרים בעולם שמראים איך ניתן לשלב את האקססורי בטוטאל לוק היומיומי.

ואם עדיין אין לכם אחד כזה, הכירו את העסק הישראלי – Karo TLV , בעסק תוכלו למצוא מגוון מגנים בשלל של צבעים שמגיעים עם רצועה.

Ph Instagram- Karo TLV



מעיל העור הקלאסי מקבל העונה טוויסט

לפני מספר שבועות נתפסה עדן פינס לשחקן האיטלקי הלוהט של עכשיו, סימון סוסינה, כמובן שהיה לנו קשה להוריד ממנו את העיניים אבל עוד דבר תפס את מבטינו חזק וזה היה הז'קט העור של פינס. ז'קט עור בגרסת אופנוענים לכולנו יש בארון, אחד קלאסי שחור, אך השנה הטרנד חם מגיע אינו בגרסתו הקלאסית, הפעם בווריאציה חדשה. האיט גירלס כבר סימנו עליו וי בשבועות האחרונות והפריט כיכב בשבועות האופנה האחרונים. מדובר במעיל עור צבעוני או משופשף/ דהוי עם אלמנטים של פסי מירוצים, לוגואים וכיתובים.

אמנם הטרנד לא ילווה אותנו לעוד הרבה אבל בהחלט טרנד שווה לשקול לאמץ במיוחד לחובבי סטריט.

Ph instagram- Diesel

Ph instagram- @bellahadidtoday

@sofiamcoelho

@emilisindlev

איזה טרנד הכי התחברתם?

bottom of page