top of page

התצוגה ראשונה של גוצ'י מאז עזיבתו של אלסנדרו מיקלה

מערכת ניוריויסטה | סיקור | 14.1.2023


עזיבתו של אלסנדרו מיקלה שהיה 20 שנה בגוצ'י ונהפך בשנת 2015 למנהל הקריאייטיבי של בית האופנה האיטלקי לגמרי הפתיע את כולנו ואפילו העלה לי שאלות- מה יהיה העתיד של בית האופנה?

מיקלה ידוע בתור האדם שעשה פלאים והביא איתו שינוי דרמטי עם קולקציות אנדרוגיניות, מוזרות, רומנטיות ובלתי נשכחות וגרם לזינוק משמעותי במכירות המותג. בנוסף הפך את המותג לתופעה גלובלית מקסימליסטית וניטרלית מבחינה מגדרית מאז מינויו למנהל קריאייטיב ב-2015.

ממש אתמול החל שבוע האופנה גברים מילאנו 2023 ואיתו הגיע תצוגת האופנה הראשונה של גוצ'י ללא מיקלה, כמובן הסקרנות שלי הייתה כה גדולה שישבתי עם הפלאפון דבוק ליד על מנת להיות בהיכון שזה קורה.

וזה קרה, התצוגה החלה לקולקציית גברים סתיו 2023 והחלטתי שאני לא יכולה להתאפק ולא לשתף בדעתי האישית. גוצ'י אף פעם לא הייתה בית האופנה אחת מהפייבוריטיות שלי אבל מאוד סיקרן אותי לגלות איך בית האופנה ממשיך לאחר עזיבתו של מיקלה שהביא עבודה מושלמת למותג. הקולקציות מעוצבות על ידי צוות מעצבים פנימי ועדיין לא ידוע מי יחליף את מיקלה.

הדעה שלי לכאן ולכאן. רוב המערכות היו רובם לבוש בייסיק שאליהם הכניסו טוויסט קטן לא שזה רע אני בהחלט רואה את עצמי לובשת את הבגדים אללו אבל התצוגה לא צעקה לי גוצ'י בכלל.

הרגשתי שאני צופה בתצוגה של בית אופנה אחרת רק לא גוצ'י. היה חסר לי את ה-DNA המזוהה עם גוצ'י וזה מה שהיה חסר.

עם זאת היו מספר מערכות לבוש מעניינות ואיתם הגיעו לא מעט טרנדים חמים שבהחלט הולכים לככב לכולנו בארון- בגדים כסופים, חולצות שקופות, מעילי טראנץ' ארוכים עד הרצפה, פריטי דמוי עור ומכנסיים המחויטים עם קרעים שהיו פריט שלא ראינו עוד בשום מקום. גם מגפי העור שמזוהות לרוב אצל נשים כיכבו בתצוגה מה שגרם לי להבין שהם מנסים להמשיך את מהפכה המגדרית של מיקלה התחיל.

לגמריי הורגש את חסרונו של מיקלה, עם כמה שהיו לוקים שלגמרי הייתי לובשת ואפילו מספר לוקים שהיו הצלחות עדיין לא הורגש שמדובר בתצוגה של גוצ'י. חייב שימצאו מחליף למיקלה או מיקלה 2 זה גם מעולה.

מחכה לראות מה יהיה עם עתידו של בית האופנה כי הסקרנות שלי עולה ובטוחה שגם שלכם.





bottom of page