top of page

זאת לא הכמות זאת האיכות

סיון חמיס | המלצות, כתבת אורח | 15.10.2022

כמעט כל הבלוגרים והבלוגריות שאנחנו אוהבים ואוהבות גם בארץ וגם בחו״ל, לפני שהיו להם עשרות ומאות אלפי עוקבים התחילו בקטן. הצלחה גדולה וחשיפה לא קורית ביום אחד. תוכן מושקע, מוטיבציה והתמדה הם שהביאו בלוגריות כמו עינב כהן, קיארה פראני ועוד למקום בו הן נמצאות היום. לכן, חשוב לזכור, שמספר קטן של עוקבים לא אומר שתוכן של בלוגר/ית הוא פחות טוב מבלוגרים שכבר קיבלו את החשיפה הגדולה שלהם.

בעולם המוזיקה לדוגמה אחת התחושות היותר כיפיות היא למצוא זמר קטן להקשיב לשירים שלו, לעקוב אחריו לפני שהוא מתפוצץ ואז כשהוא הופך למוכר אתם מרגישים מן גאווה שכבר הכרתם אותו לפני כולם! שחוויתם איתו דרך ארוכה גם בלי להכיר אותו אישית. אז בכתבה הזאת אני הולכת להכיר לכם ולכן מספר בלוגרים ובלוגריות ישראלים עם פחות מ10,000 עוקבים שאין ספק שהם הולכים להתפוצץ ולהיות הבלוגרים הגדולים הבאים באינסטגרם!


מאיה גינזבורג: הכירו את מאיה בת 24 מתל אביב!

שם משתמש: maya.ginzburg

מבט אחד בפיד של מאיה מספיק כדי לשים לב לאסתטיקה המהממת שלה! בפיד תוכלו למצוא תמונות של מאיה המהממת לבושה באאוטפיטים שיקים ברחבי אירופה.

בכלל אם אתן מתכננות טיול לאירופה בקרוב שווה להציץ בהיילייטים המהממים שלה! תוכלו למצוא המלצות שוות ליעדים במדינות שונות באירופה כמו איטליה, אוסטריה, שוויץ ועוד!

מעבר להיותה בלוגרית מאיה היא גם סטודנטית באוניברסיטה. אז אם אתם מחפשים השראה ללוקים ללימודים באוניברסיטה או לציוד ללימודים אין ספק ששווה לכם לשים לה עוקב.

עובדה שכדאי לכם לדעת על מאיה: אם תהיתם מה היא לומדת, אז מאיה היא סטודנטית לפיזיקה ומדעי המוח באוניברסיטת תל אביב!


לין בוארון: הכירו את לין בת 23 מרעננה!

שם משתמש: lin_buaron

אחד הסגנונות הבולטים אצל בלוגריות, הוא סגנון ה-clean girl. אחת הבלוגריות הישראליות בעיני שאכן חיות את הסגנון הזה היא לין. אז אם גם אתם או אתן מאוהבים בסגנון הזה דחוף עוקב!

בהיילייטים של לין תוכלו למצוא המלצות למסעדות ובתי הקפה השווים ביותר באיזור המרכז ששווה ללכת עם חברות וחברים.

אי אפשר להתעלם גם מהסטייל המהמם של לין. גם בפיד וגם בסטורי תוכלו למצוא המלצות היסטריות ללוקים ואיפה אפשר לקנות את אותם פריטים.

עובדה שכדאי לדעת על לין: החלום של לין זה לעסוק באמת במה שהיא הכי אוהבת, סטיילינג אופנה ושיווק. בסוף החודש לין תתקרב להגשים את חלומה כשתתחיל ללמוד ללמוד שיווק תקשורת ופרסום. אבל בנתיים עד שתצמח היא עוסקת גם בהייטק שלא כולם יודעים זאת והיא לא הכי נוטה לספר זאת. אז קדימה שימו עוקב ללין ועזרו לה להגשים את החלום!


אור אליה בן איון: הכירו את אור בת 22 מערד!

שם משתמש: orbenayun

אם אתם בעניין של אופנה אלגנטית ופיד אסתטי ברמה הכי גבוהה שיש עם צילום איכותי, חובה לעקוב אחרי אור! אחת האהבות הגדולות של אור היא ארה״ב, וגם בפיד וגם בהיילייטים שלה תוכלו למצוא המלצות ואת המקומות השווים ביותר בניו יורק, לאס ווגאס, מיאמי ועוד. אז אם טיול בארה״ב בתכנון שלכם או שלכן דחוף להסתכל בהיילייטים שלה.

בנוסף, תוכלו גם למצוא המלצות שלה לבגדים שיקים ולא יקרים מאתרים כמו shein ואליאקספרס!

עובדה שכדאי לכם לדעת על אור: אור מתכננת ללמוד בחו״ל בקרוב, היא משתפת את העוקבים שלה בתהליך. אז אם אתם שוקלים לימודים בחו״ל בהחלט מומלץ לשים עוקב.


אנאל בן חיים: הכירו את אנאל בת 27 מכפר יונה!

שם משתמש: anaellebenhaim

אומנם אנאל גרה בישראל אבל הסטייל והווייבים של האסתטיקה של הפיד שלה הכי מרגישים כמו ניו יורק סיטי! בהיילייטים המסודרים והמאורגנים של אנאל תוכלו למצוא המלצות למותגי הלבוש האהובים כמו זארה, h&m, אורבניקה ועוד, למותגי איפור וכמובן המלצות למסעדות שוות שכדאי דחוף לשמור.

בנוסף, הרילס של אנאל אופנתיים ומושקעים בטירוף! הרילס של אנאל מקבלים חשיפה יחסית גבוהה אז אולי כבר נתקלתם בהם בעבר ועכשיו לגמרי כדאי לכם ולכן לשים לה עוקב!

עובדה שכדאי לדעת על אנאל: אנאל אומנם לא שלחה עובדה, אבל אוכל לשתף אתכם שבתור עוקבת אדוקה שלה, אי אפשר לפספס כמה אכפת לה מאנשים ואיזו בחורה חברותית היא!


אביאל אוריה שרביט: הכירו את אביאל בן 25!

שם משתמש: aviel_oriya_sharvit

מכירים את זה שאתם מוצאים פיד של מישהו ואומרים לעצמכם ״וואו הלוואי שהיה לי פיד כזה״ או ״הלוואי שהייתי יודע/ת לצלם ככה״? אז זה מה שקורה כשמגיעים לפיד השלמות של אביאל.

כמובן שלא רק הפיד ברמה גבוהה, מבט קטן בסטורי או בהיילייט יגרום לכם להבין שזה רק עניין של זמן עד שכולם ידברו על אביאל. אין ספק שמאחורי כל סטורי עומדת השקעה, אבל אביאל יודע לגרום להם להראות עדינים ולא מתאמצים. בנוסף, אביאל הוא איש צוות של המגזין (ניוריויסטה) ובאמת בקיא בכל מה שקשור לאופנה ולמותגים המוכרים השווים ביותר, אז אין ספק ששווה לכם ולכן לשים עוקב ולקבל ממנו השראה!

עובדה מעניינת: אביאל לא רוצה להיות בלוגר/יוצר תוכן ועם זאת אני עדיין ממליצה לכולכם לשים לו עוקב!


bottom of page