top of page

חודש הסייל הגדול

חודש נובמבר בפתח, חודש הסייל הגדול, חודש שכולנו חיכינו לו. אספנו לכם את כל התאריכים שאתם צריכים לדעת עליהם החודש בעולם הסיילים. אז אם אתם מכורים לשופינג באונליין המשיכו לקרוא את הכתבה.


1.11 יום הבחירות-

יום בחירות הוא יום מצויין לבעלי עסקים. יום שרוב האוכלוסיה נמצאת ביום שבתון, בו לא עובדים, הולכים להצביע חמש דקות ולאחר מכן הולכים לבלות בקניון. לכן, בעלי העסקים קופצים על ההזדמנות לעשות סיילים מטורפים ורק למשוך אותכם אליהם. וכאן אתם נכנסים לתמונה, סיילים משוגעים בכל הארץ רק בשבילכם.


9-10.11 שופינג IL-

שופינג IL זה יומיים מרוכזים של גוגל שבהם יש המון מבצעים במטרה לעזור לעסקים ישראלים. היומיים האלה הם בשיתוף זאפ ומשרד הכלכלה והתעשייה, ומשתתפים במבצעים כ2770 בעלי עסקים ישראלים מסוגים שונים. המבצעים נמצאים באתר ייעודי - שופינג IL .


11.11 יום הרווקים הסיני-

יום הרווקים הסיני כשמו כן הוא, הנחות באתרים סינים בעיקר, שיין, עלי אקספרס ועוד...

למה יום הרווקים נבחר דווקא בתאריך זה אתם שואלים את עצמכם? כי 1 הוא מזכיר אדם בודד.

נכון ל2019 בוצעו עסקות על סך 38.3 מיליארד דולר. באתרים הסיניים השונים.


25.11 בלאק פריידי-

אז אם כל יום עד כה היה מיועד לקהילה מסויימת אז הבלאק פריידי הוא של כולם. הבלאק פריידי הוא יום שפותח את את עונת הקניות שבין חג ההודיה לחג המולד בארצות הברית, אך כבר פלש לשאר העולם. היום כבר ללא ספק רוב העסקים משתמשים בבלאק פריידי כתירוץ להנחות ולהגדיל את המכירות תחת הקטגוריה של הבלאק פריידי. יום זה נחשב ליום שיא בצרכנות בארצות הברית ונכון ל2017 134 מליון אנשים רכשו דברים ביום זה.


אחרון אך חביב מאוד.

28.11 סייבר מאנדי-

יום שחל ביום שני לאחר חג ההודיה והוא נוצר על ידי חברות שיווק כדי לעודד קניות.


ואחרי שדיברנו על כל כך הרבה תאריכים החודש שבהם יש סיילים ענקיים ומבצעים שלא כדאי לפספס חשוב לזכור- תרבות הצריכה הזאת שאנחנו מכירים ביום יום שלנו היא תרבות מזיקה, לטבע, לאדם ולחברה.

לכן, הקנדיים החליטו על יום שנקרא "יום ללא קניות" והוא יוצא ביום השישי הראשון שלאחר חג ההודיה, ביום זה לא קונים, לא בגדים, לא מוצרי טיפוח, לא מוצרי חשמל, פשוט יום בו לא מבזבזים כסף ולא מעודדים את תרבות הצריכה.

לסיכום, אם אתם לא צריכים משהו באמת, אין צורך שתקנו סתם כי "יש סייל", תקנו חכם ויעיל רק אם אתם צריכים. עצה מאיתנו- תעשו רשימה של הדברים שאתם צריכים, ואז חפשו באתרים השונים. ואם אתם כבר מתכננים חודשים מראש לחודש נובמבר, היינו ממליצים לקנות בעסקים מקומיים בייצור ישראלי.

bottom of page