top of page

הסתיו הגיע ואלו הנעליים שאתן חייבות להצטייד!

מערכת ניוריויסטה | אזעקת טרנד | 08.10.2022

אמנם עדיין החם הישראלי איתנו אבל ניתן להריח את בואו של הסתיו. בימים האחרונים הבחנו בהסתערות מחודשת של הבלוגריות על נעלי UGG. בשנה שעברה נעלי UGG עשו את כניסתם לרשימת הטרנדים החדשים והיו הנעל הנחשקת ביותר בחורף בקרב הפאשניסטיות, נו טוב מדובר בנעל שיקית ונוחה ומשלימה כל לוק שכנראה אותה את הקאמבק שלה.


ג'יג'י חדיד בחזרתה מפריז לאחר שצעדה על המסלולים של בתי אופנה גדולים בניהם ויקטוריה בקהאם, ז'יבנשי וסטלה מקרטני בשבוע האופנה נתפסה במכנסי טרנינג וקרדיגן חאקי מהמותג שלה " Guest In Residence" שאותו השיקה חודש וכדי להבטיח את הנוחות שילבה נעלי UGG

בשנה שעברה הסופר מודל ארזה את נעלי UGG שלה לתצוגות האביב/קיץ 2022 ונראתה לובשת אותם שוב בתצוגות הסתיו/חורף 2022 במילאנו בפברואר. העונה היא לבשה אותם במשך כמה ימים רצופים בפריז. מי יכול להאשים אותה, אחרי שהלכה כל כך הרבה מסלולים בעקבים?

Marc Piasecki

גם היוטיוברית קרלה אספינוסה נראתה שיתפה בתמונה סתוית מקליפורניה שנועלת נעלי UGG נמוכות מהגרסה החדשה. גם הפאשניסטות כמו קליאו פטרס, קתרין שולטיס, קריסטן דריל ועוד.

המותג UGG ממציא את עצמו כל פעם מחדש בשלל צבעים לצד הצבע החום הקלאסי הידוע של המותג. מגפיים מיני לצד מגפיים גבוהות בעלות פלטפורמה.

אם לא הצטיידתם לזוג UGG חמימות לחורף הקרוב מהרו לרכוש לכם זוג למלתחה!

מתוך האינסטגרם - @karlaxespinosa

מתוך האינסטגרם - @jasmindouiae

מתוך האינסטגרם - @margauxlignel

מתוך האינסטגרם - @jetlaggedlovers

מתוך האינסטגרם - @kat_shultis

מתוך האינסטגרם - @xsarahlucia

מתוך האינסטגרם - @khleopatras

מתוך האינסטגרם - @likethe_season




מתוך האינסטגרם - @kirstdarryl




bottom of page