top of page

התצוגה שהשתבשה; קורטני קרדשיאן משיקה שיתוף פעולה עם BOOHOO

מערכת ניוריויסטה | ניוז | 15.09.2022

כוכבת הריאליטי, בת 43, והאחות הבכורה למשפחת קרדשיאן, נפגעה בשבוע שעבר לאחר שענקית האופנה המהירה Boohoo הודיעה שהיא גייסה אותה כ"השגרירה החדשה של המותג עם התמקדות בקיימות", ושהיא תיצור שתי קולקציות עם זווית ידידותית לסביבה.

Courtesy of boohoo

המון ביקורות רצו ברשת, רבים מהאנשים זעמו וכינו אותה "מעליבה" ו"מֵבִיכה" והשוו את השותפות ל"בורגר קינג משתף פעולה עם משפיע כושר". אבל נראה שדווקא קורטני ממש מרוצה מהמצב.

קורטני לא נשארת אדישה למצב ומגיבה למתקפה "זה בהחלט עושה קצת רעש וזה בדיוק מה שקיוויתי לו. בהחלט אין לי את כל התשובות, אבל בתור מי שעשתה ליין בשת”פ בעבר. כזה שלא זכה להתנגדות בגלל שלא משכתי תשומת לב לנושא הבוער. אני שמחה שהפעם אני עושה את זה עם כוונה ומטרה ברורה.”


היום הגדול שקורטני חיכתה הגיעה, אירוע הגדול במסגרת שבוע האופנה ניו-יורק- תצוגת האופנה בה תשיק את הקולקציה המשותפת שלה עם Bohoo.


דיבורים בלתי פוסקים על עדן פינס שהביאה לנו גאווה ישראלית ופתחה את תצוגת האופנה אך מעבר לים מדברים על החשמל שנפל שניה לאחר שפינס יצאה לצעוד על המסלול. כמובן היה צריך להתחיל מחדש את התצוגה ולפקס את כולם, בפעם השנייה פינס יצאה לפני הזמן ועובד במה משך אותה חזרה פנימה ורק בפעם השלישית התצוגה יצאה לדרך ונתנה שואו והקהל צרח בהתלהבות. פינס לבשה שמלה שקופה וצמודה בגווני חום, שחור ולבן עם פרינטים של תמונות קיטשיות באווירת שנות השמונים של ורדים ומלאכים.

בסיומה של התצוגה קורטני מסכמת "אני מזמינה את כל מומחים שיש להם רעיונות, הצעות (כבר ראיתי כמה מכם ואני בהחלט אפנה לדבר וללמוד יותר) לפנות. אני רוצה לעזור ומניסיוני עד כה בעבודה עם הצוות שאני עובדת עם Bohoo, גם הם עושים זאת. אני ארחיב על השינויים שלהם, איך הפכנו את הקו הזה ליותר בר-קיימא, ומה שלמדתי שאנחנו כצרכנים יכולים לעשות כדי לעזור... הכל יבוא!!"


הקולקציה תכלול 45 פריטים... שימכרו בטווחי מחיר של 6 עד 100 דולר.

עדן פינס פותחת את התצוגה של קורטני קרדישאן בשבוע האופנה ניו יורק | צילום: Arturo Holmes/Staff/GettyImages








bottom of page