top of page

ז'קט הבומבר של לואי הופך יככב לך בפיד העונה

מערכת ניוריויסטה | אזעקת טרנד | 16.12.2022

בכל עונה יש את הפריטי המאסט שאנחנו חייבים בארון, אותם הפריטים לרוב נקבעים על ידי המשפיענים הגדולים שאנחנו בטוחות שאתם עוקבים, אותם פריטים שהמשפיענים מפרסמים הם פריטים שנשלפים היישר מהמסלול ומועברים לפיד האינסטגרם. יש פריטים שלפעמים קשה יהיה לשלב בחיי היומיום, כמו למשל כשהם שמלות ורודות בוהקות של בית האופנה ולנטינו או חצאיות מיני חתוכות באגרסיביות של מיו מיו. אבל העונה האיט גירלס בחרו בנוחות על פני כל דבר אחר, ומעילי הבומבר הם אלה שמקבלים את חותמת האישור שלהם.



מדובר ביצירה של ג'ונתן אנדרסון שתפסה את עיניהם של האיט גירלס הגדולות בעולם וגם שחקניות ההוליווד. הז'קט המדובר מגיע מקולקציית סתיו/חורף 2022 של אנדרסון עבור Loewe, ובקולקציה מלאה חזיות בלון וחזה מעוטר שפתיים, בשמלות בצורת מכונית אז היה קל לשכוח את הז'קטים. אבל עכשיו הם קיבלו את המקום שמגיע להם!

Getty Images

ראסל בחודש שעבר לבשה את הבומבר המדובר זמן לא רב לאחר שהוכרזה כשגרירה של לואי. השחקנית שילבה את גרסת העור השחור עם כמה מכנסי ג'ינס של בית האופנה להקרנה מזדמנת של Bones & All בלונדון, בהנחיית אנדרסון. מדובר בז'קט בומבר בעל שרוולים נפוחים , נראה שיש גם ריפוד נוסף מלפנים מה שמיצר אשליה של צורה לא טבעית המודגשת כאשר הלובש מכניס את הידיים לכיס. כפי שניסח זאת אחד מעמיתיו לעבודה, וכך לורי הארווי לבשה גרסה ירוקה של הפריט כשיצאה מהארון בלוס אנג'לס מוקדם יותר החודש.

Getty Images

ואהובה עלינו מכל היילי ביבר, הידועה בתור אלופת הסטריט הספורטיבי נראתה בגרסת הבומבר במהלך טיול שנערך לאחרונה בניו יורק. הדוגמנית שילבה את גרסת הניילון עם מכנסי ג'ינס שחור, נעלי מרני שלבשה ללא הפסקה, ותיק מיני בוטגה ונטה. ועם זה לא מספיק היא עשתה זאת שוב בגרסה העור כשהשתתפה במשחק של לוס אנג'לס לייקרס עם ג'סטין סקיי.

Getty Images

Getty Images

גם חברתה קנדל ג'נר נדבקה ותפסה את גרסת העור הירוקה לארון שלה ולבשה אותה במהלך הטיול האחרון שלה באספן. ובהחלט נראת מושלמת!

אינסטגרם/@kendalljenner





bottom of page