top of page

חזרתו של המערב הפרוע

מערכת ניוריויסטה | אזעקת טרנד | 1.9.2022


הסתיו מתקרב אלינו בצעדי ענק ויש כמה מגמות נבחרות שהנציחו את שמם, כמו למשל אופנה בהשראת המערב הפרוע. אנחנו בטוחות שאתם מחכים למזג האוויר שיתקרר כדי לזרוק על עצמכם ז'קט פרנזים מבד זמש ומגפי בוקרים.


אם כבר ננתח את אופנת המערב הפרוע מכף רגל ועד ראש תוכלו לראות חצאיות ג'ינס ושמלות בהדפס פייזלי ומכנסי ג'ינס בגזרת פדלפון.

לאחרונה נצפתה אמילי רטאג'ובסקי הולכת ברחובות העיר בזוג מגפי בוקרים בשחור-לבן מסונורה.


צילום מתוך Backgrid

אם אתם מעריצים מושבעים של משפחת קרדשיאן אתם בטוח יודעים כי האחות האהובה עלינו ממשפחת קרדשיאן, קנדל ג'נר ידועה בתור חובבת סוסים גדולה ונראה בפיד שלה את סגנון המערב הפרוע. בטיול האחרון של ג'נר לוויומינג היה הרגע המכריע בכך שהיא קעקעה מגף בוקרים זעיר על הקרסול ושילבה בין חצאית ג'ינס לבין טנק של "J'adore Cowboys", מה שמעיד על כך שסגנון המערב הפרוע הופך לאחד הטרנדים הגדולים של הסתיו.


צילום: מתוך האינסטגרם האינסטגרם של קנדל ג'נר

הטרנד הזה קיים מאז סוף המאה ה-18, כאשר נראה על ידי רוכבי סוסים, והפך יותר ויותר פופולרי בשנות השמונים לאחר שרלף לורן הציג את הסגנון על המסלולים. לנסיכה דיאנה אפילו הייתה נטייה לנעול מגפי בוקרים, כשהיא נהגה לשלב אותם עם מכנסי טרנינג ובלייזר גדול.

לאחרונה ראינו אותם משולבים עם כל דבר, עם חצאיות מיני ועד מכנסי ג'ינס קצרים ואפילו שמלות מידי, ומוסיפים אלמנט של סגנון אמריקאי וינטג'י כמעט לכל אאוטפיט.



בשנה הקרובה בעונת הסתיו, המגף המדובר חוזר יחד עם ביגוד ואביזרים אחרים בהשראת המערב הפרוע- אנחנו מדברים על חגורות דמוי עור, פריטי ג'ינס, ז'קטים מעור משולבים עם אלמנט פרנזים וכובעי בוקרים.


הסוד למראה שלא נראה כמו תחפושת הוא שילוב נכון של הטרנד דרך פריט או שניים בלבד, עם פריטי בייסיק אחרים ודרך אותו פריט, לדוגמא מגף בוקרים מעוצב תוכלו לתת טאץ' מעניין לאאוטפיט.



האמיצות מבינינו בדוק יאהבו את השילוב הזה- מגפי בוקרים מטאליות עם חולצת קרופ-טופ לבנה. שילוב בלתי צפוי. אם אתם מתים להיכנס לטרנד הקאוגירל, ריכזנו עבורכם כמה פריטים אהובים עלינו.

הנה כל מה שאתם צריכים כדי לבנות מלתחה בהשראת המערב הפרוע והפרוע.

































































































bottom of page