top of page

לא רק התצוגה, גם השיק של הקהל מסביבה

מיקה יעקבסון | אזעקת טרנד | 26.10.2022

נכון ששבוע האופנה בפריז הוא רגע שיא אופנתי במיוחד המתרחש מדי שנה, אך לא פחות מעניין לראות מה הקהל לבש ולסקור את השיק שמתחולל ברחובות.

לפניכם מקבץ טרנדים רותחים שנתפסו גם על האנשים שיצאו החוצה בלוקים מעוררי השראה וסגנון הרחוב הטוב ביותר שנראה בשבוע האופנה פריז אביב 2023.

Photographed by Phil Oh

Photo by Edward Berthelot/Getty Images

בעונות העכשוויות נראה לוקים מונוכרומטיים אחידים רבים בכל צבע שהוא, בשל השלל הרחב של הצבעים האופייניים אשר מרביתם הולכים בתקופה זו:

הצבעים החמים- קטגוריית צבעים הכוללת בתוכה את הצבע הירוק בקבוק, כחול נייבי ואת גווני האדמה, (ביניהם חרדל, בורדו וכל גווני החום).

נוספים להם, צבעי הניאון הבוהקים וצבעים נועזים אחרים שמתעקשים להישאר רלוונטיים גם בתקופות הללו, כגון, צהוב ניאון, צבע למון ליים, ורוד פוקסיה, וכחול רויאל.

Photo by Edward Berthelot/Getty Images

Photographed by Phil Oh

כמו כן, בולטת במיוחד היא גזרת הקאט-אאוט שכבשה את עולם האופנה בתקופה האחרונה ונכנסה חזק בקרב ליבנו. בין אם בחולצות, שמלות, מכנסיים, אוברולים או בבגדי הים של הקיץ (2022).

Photographed by Phil Oh

האופנה האחרונה, יוצאת הדופן- הדפסים פסיכדליים ופרינטים מגוונים, אשר חלקם נלקחו מעולם החי, נראו גם הם ברחובות פריז בקרב אנשים.

אופנת שנות השישים והשבעים החלה לפרוץ כבר לפני כמה עונות, ואליה משתייכים הדוגמאות וההדפסים שמשגעים אותנו כיום.הבגד המוכר ביותר בסגנון זה, הוא מכנס פדלפון בהדפס ערבול, שאותו ניתן למצוא במרבית החנויות ואתרי הקניות המעודכנים, ובעקבותיו ניכר שינוי משמעותי בעולם האופנה, ובגדים רבים, מכנסיים, שמלות, חולצות וכל פריט לבוש או אקססוריז שרק נחפש, נמצא גם בהדפסים פסיכדליים במגוון צבעים וגזרות, הדפסים פרחוניים, צורות גיאומטריות רבות ופרינטים של ג'ונגל וחיות שונות.

Photographed by Phil Oh

Photographed by Phil Oh



bottom of page