top of page

נועה קירל: הפנתרה שנראית מיליון דולר

מיקה יעקבסון | חדשות האופנה | 28.08.2022


אחרי ההופעה המטורפת של נסיכת הפופ, נועה קירל בפארק הירקון (24.8), הכללה כ33,000 אנשים בקהל אשר באו לראות אותה שרה ורוקדת על הבמה ונותנת את כל כולה בהופעה מרשימה ללא ספק, הגיע הזמן לדבר על הלוקים ההורסים שלבשה. במהלך ההופעה קירל הופיעה עם ארבעה לוקים שונים שעוצבו במיוחד עבורה על ידי ארבעה מעצבים ישראליים שונים שעבדו יחד עם הסטייליסט איתי בצלאלי. אין ספק שנועה הפציצה בהופעתה מכל בחינה!

נועה לובשת עיצוב של המעצב אלון ליבנה | צילום: דניאל סיני שבדרון

הלוק המדובר ביותר הינו הלוק הראשון שאיתו נועה עלתה לבמה, הלוק שעילף את כולם. היא התחילה את ההופעה כשלבשה בגד גוף לבן וכסוף בעל חיתוכים, שעל עיצובו אלון ליבנה מקבל את כל הקרדיט. להשלמת הלוק, נעלה מגפיים גבוהים המתאימים לצבעי בגד הגוף, שאותם עיצבו ינקי ונטף גוליאן.

סקיצה של הבגד שיצר אלון ליבנה | צילום: מתוך האינסטגרם של אלון ליבנה

גם בשלושת הלוקים האחרים שלבשה ניתן לראות כי החיתוכים והצורות הגיאומטריות חוזרות על עצמן. למשל בלוק הזוהר של הערב- בגד גוף בצבע צהוב ניאון ועליו חרוזים נוצצים ומלא פרנזים בעיצובה של סתיו אופמן ששילבה מגפונים תואמים.

בגד גוף בצבע צהוב ניאון של המעצבת סתיו אופמן | צילום: דניאלה סיני שבדרון

בבמהלך ההופעה נועה קירל הופיעה עם אאוטפיט של המותג Puma- בגד גוף עם מחוך ומכנס בצבע סגול מנצנץ עם חיתוכים מקו המתניים עד היריכיים.

צילום: רן בירן

את הלוק האחרון עיצבו ינקי ונטף. טופ סטרפלס ותחתונים בגזרה גבוהה אפורים ומבריקים, שרוולים שחורים ומגפיים שמלבישות את שתי רגליה. אין מילים.

בפה אחד כולנו מסכימים, נועה קירל, בהחלט כבשת את פארק הירקון ואת כל עם ישראל.

צילום: דניאל סיני שבדרון

צילום: דניאל סיני שבדרון

צילום: דניאל סיני שבדרון

מתוך האינסטגרם של איתי בצלאלי





bottom of page