top of page

גן עדן של סטריט סטייל: חנות החדשה של פקטורי 54

מערכת ניוריויסטה | חדשות האופנה | 30.8.2022

אי אפשר שלא לומר כי מדובר בגן העדן שצועק אופנת רחוב. אם אתם חובבי סטריט וור זה בהחלט בשבילכם.

קבוצת אירני, בעלי רשת פקטורי 54, השיקו אמש חנות קונספט ראשונה בשם FIVE POINT FOUR המוקדשת לכל עולמות הסטריט. הקבוצה ריכזה עשרות מותגים שנמכרים כעת בחלל ענק של כ-1,000 מ"ר במתחם שרונה בתל אביב ומעוצב על ידי אומן ישראלי.


צילום: יפעת קירשנבאום ארן

ואם כבר התעלפתם מהבשורה תרשו לנו לספר לכם כי החנות המטורפת תתרחב בשנים הבאות לרשת בינלאומית, כשבעוד כשנתיים התפתחו שתי חנויות נוספות בניו יורק ובמיאמי. זו גם תהיה ההתרחבות הראשונה של הרשת אל מחוץ לגבולות המדינה, מטורף לא?


צילום: יפעת קירשנבאום ארן

קצת על העיצוב פנים:

העיצוב המדהים עיצב אמן הישראלי-אמריקאי המצליח רועי נחום שיחד איתו עבדו במהלך כל תקופת הקורונה עד שנולד חזון העיצובי של החלל החנות. נחום לא שכח להטביע את חותמו בחלל העצום דרך אלמנטים המזוהים עם עבודתו דרך פיסול ומראה המקורי של החלל. רועי נחום בחר להשתמש באסתטיקה הנקייה פלטת צבעים- בז', לבן, אפורים וחומים משמע מראה על רצון להביא משהו נקי ונעים לקונים.


צילום: יפעת קירשנבאום ארן

החנות המטורפת מרכזת כ-30 מותגים, שרובה מיועדת לקהילת הסטריט – וור. מגוון של מותגי יוקרה נמצאים שם בלנסיאגה, ג'קמוס, אדידס, אוף וויט ועוד. תוכלו למצוא מגוון דרופים במהדורות מוגבלות וקולקציות קפסולה בלעדיות בשיתוף פעולה עם המותגים מרקט וראסל אתלטיק ובעתיד תוכלו לראות סטריט יפני וגם קצת מותגים מקומים.

טווח המחירים מתחיל ב-99 ₪ ועד האלפים.


צילום: יפעת קירשנבאום ארן



bottom of page